Vecka 15.


Vad för roligt har hänt denhär veckan då..?
Kommer ihåg att det var riktigt (april)varmt & skönt, gick bara i t-shirt + skinnjacka (under en dag bara dåra, men ändå!) , utan att frysa. Sedan så har jag träffat kusin & elsa mycket också. Ett stort plus på det. Hm.. Något minus? Ja, har ju blivit lite förkyld.. Plus att idag, när jag och agnes kom till dansen, var den inställd! Man bah? Den har vart inställd 3 veckor irad nu ;s Menmen, i morgon är det ny vecka, nya tag. Då får ni en planering av min framtida vecka, sånt är väl lite smått roligt sådära? Men i morgon så blir det skola från 8.45 till fyra. Sedan blir det dans!





Dethär är mina vänner.. som jag tvingas umgås med. Åh vad roligt, hurra..! Nejdå, här är mina urgulliga vänner som gör hela min skoldag, hela dan varje dag. ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja :) Aaah skit snygg är han :D

2010-04-18 @ 20:31:40
URL: http://saandraajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0