statistiken ökar när min kära vän astrid är i farten.

japp , så är det ! besökarna har ökat när det bara har varit astrid som har bloggat.. Hmm , vad kan det bero på ?! hon är snäppet bättre , sanningen svider hörni. Måste ju berätta varför min uppdatering har varit usel ! Jo , för att min mammas kusin och hans familj har varit här och vi har guidat dom genom hela staden. Det har varit jätte kul ! Men min uppdatering har varit på 0 , för jag har haft fullt upp ! Så kan det gå när inte haspen är på. hahahahah ! Ska visa vad jag har köpt i helgen också , kommer snart !


mysig bild på mig och astrid ifrån fredagen.
tänker inte skriva som alla andra bloggare : "det handlar om att bjuda på sig själv."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0