Orkar inte hollywood fruar..

Skiter i hollywood fruarna. Tufft. AJA ! Ska dra iväg min mamma till affären där jag köpte kameran och ställa dom mot väggen ! haha nej men seriöst , bloggen blir såå tråkig utan bilder ! + att jag vill ta massa massa fina bilder på valborg ! Men det kan vara så också att det inte funkar att ladda in bilderna på datorn för att min dator börjar bli så gammal. Men jag fick faktiskt ett kort i julklapp där det stog att jag ska få välja en dator , och den ska väljas när jag får mitt rum. Vilket är snart ! Så det blir ju braaaaaaaaaa :D



Såååååååååååååååån konstig och ful bild (påmig) från förra årets valborg , seriöst vad höll vi på med ?! Kolla min klädsel , omg ! Skönt att jag har förändrats , till det bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0