Min dag



Nu blir det daaaaaans! Skulle igentligen träffat amanda efter skolan men hon var sjuk tyvärr.. Dagen var helt okej. Hade miljötemadag så jag hade hemkunskap hela förmiddagen med marie, det gick förvånansvärt bra att laga mat! Eller mat.. Det var någon skitäcklig rulle med keso och gräslök i + en fruktsallad som jag nästan spydde av.. Annars så var det bara bra! Efter det hade vi lunch, och då gick jag, agnes, mirre & marie hem till marie och kollade på one tree hill. Jag somnade, var så himla trött.. Hihi sen när jag vaknade skulle vi tillbaka till skolan och kolla på någon miljöfilm, skittråkig så jag sov mer än halva filmen som var 1 & enhalv timme. Känner att jag har sovit otroligt mycket, menmen, inget att klaga på! Efter det så skulle vi diskutera den där jävla filmen också. Blev lite smått sur för vi aldrig fick sluta..:( fast igentligen fick vi sluta typ enhalvtimme tidigare.. AJA nu ska jag träffa amanda & dansa!


Kommentarer
Postat av: VEEERA :D

Fett Fin blogg du oxåå :P <3

2010-04-14 @ 10:11:20
URL: http://veeeraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0