jag älskar låten



Hemma från skolan! Helt okej jag idag faktiskt, för att vara måndag i allafall! Gick upp vid sju, gjorde mig i ordning och låg sedan och kollade på tv i en timme.. Igår så bytte jag till min touchmobil, men jag ångrade mig sen för jag loggas hela tiden in på internet på den, plus att alarmet inte ringde i morse, så jag låg och pillade bort det där jävla simkortet, fyfan vad det är svårt att få ut dem! Aja, men VÄDRET hörrni.. Nu när jag sitter här så känner jag lite som att det är löv på träden, det är väl bara det som saknas & det betyder SOMMAR SNART! Gissa vad jag & elsa ska göra hela sommaren? Äta jordgubbar! fyfan vad gott!..:$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0