jackan alla har, vill jag ha.

Tjaa! Åt jordgubbar för första gången på hela året idag måste jag först ta och säga, var lite hårt men annars skitgott! Så nu kan jag & elsa äntligen göra det vi längtat efter.. Hursomhelst, har hittat en stört fin jacka nu. Alla går iförsig med en sånn.. men hallå, alla går också med goose om vintern, med jeansjackor, converse så jag menar.. Det finns inget att ha för sig själv ;)


Är det någon som vet i vilken H&M butik den finns i? Har letat & bara hittat den i täby, ingen annan stans. Hest i uppsala men stockholm går också bra, let me know om ni ser den tack! :')


Kommentarer
Postat av: ooooliviaaaaaaa

ehm. jag har en sån , men jag fick den i födelsedagspresent så jag vet ej :( lycka till med letandet ! :D

2010-04-14 @ 20:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0