hemma !

Jaa , nu är jag hemma från springturen. Gud vad det känns härligt efteråt alltså ! Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen vet jag faktsikt inte.. Antagligen gå och köpa tårta med min mamma för att min bror fyller år. Vad ska ni göra ? Jag vet att ingen kommer svara :( Här kommer en,två,tre,fyra osv nya och härliga bild på mig , som är tagna för 1 sekund sen. Titta och njut !

nu tänker ni säkert såhär : varför sitter hon med ett glas kiss på varje bild ?!
svar : Det är inte kiss , utan berocca ! ELLER VEM VET ?! ;o

p.s glöm inte att jag precis har varit ute och sprugit och därför ser jag helt nyvaken och mosade ut !


Kommentarer
Postat av: sofiaaaaaaaa

hahahah fett roliga bilder ! :D

2010-04-11 @ 14:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0