haft massa viktiga saker att göra !

Förlåtförlåtförlåt. För sån dålig update ! Men jag har vissa andledningar faktiskt. När jag kom hem från skolan så skulle vi typ åka och hämta en sak , sen direkt efter det hade jag piano(?!) Har vanligtvis inte tisdagar också , men det blev så denhär veckan. Sen efter det åt jag middag. Sen åkte jag och mamma och pappa och kollade på tapeter till mitt nya rum , riktigt kul ! Hittade tre som var bra , vi har tagit hem prover på dom ! Riktigt svårt val kan jag säga.. Alla är vita med mönster , låter skit tråkigt ! Men jag vill ha ett ljust rum eftersom att det här är antagligen sista gången vi gör om mitt rum innan jag flyttar hemifrån , shit va läskigt ! IALLAFAAAAAAAAAAAAALL och mitt rum är så litet så jag vill ha ljust !
DET HÄR INLÄGGET BLEV RIKTIGT TRÅKIGT FÖRLÅT !



En bild från i somars. Precis kommit upp ur poolen.. ahh ! Kolla hur brun jag var !
GE MIG SOMMAR !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0