frulle ;-)

KUL ATT JAG HAR BÖRJA GÖRA SMÅ PEDOFILSMILEYS. Aja, sitter i allafall nu här och äter dricker frulle. Haha kan man säga så? Nejmen jag sitter här och dricker mitt favoritté dåra. Är lite förkyld, men det kanske bara är morgonförkyldning.. Haha alltid positiv.



Dagens planer; fika med kusin (hoppas det är sol) och efter det blir det dans med agnees. Har kommit på, att om jag har kul så går ju tiden snabbare, så då ska jag ha så kul som möjligt fram tills i sommar. Fast.. undra hur snabbt sommarlovet kommer gå då, liksom? Aja, det får vi ta i tu med senare ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Vilken fin blogg! :D

2010-04-18 @ 11:07:56
URL: http://aamanddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0