flööööööööööög..

Precis ut ur duschen ! Jepp , nu har jag smörjt in mig med världens "godaste" body loation , asså lukten är god. Min och astrids favorit juu ! Så nu luktar jag som ett smultron. Nu ska jag sätta på mig pyjamas och kolla på lite tv med mamma , sen blir det lägg dags ! Ska försöka uppdatera bättre imorgon.

Och nya läsare min dator är så gammal så det funkar längre inte att ladda in bilder , för att jag har för många och att min dator inte klarar av flera för som sagt den är för gammal ! Men jag ska få en ny nu när mitt rum blir klart , mitt rum blir klart i början av maj ! Så stå ut med web bilder från mig än så länge. Men från astrid får  ni kamera bilder ! :D


KÖP DEN !



Kommentarer
Postat av: oliviaaa

har den , riktigt god lukt faktsikt ! :D <33

p.s bra blogg , gillar erat sätt att skriva påå !!

2010-04-24 @ 22:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0