ääääääääälskaaaaaaaaaaaaaar ..

Sovmornar ! Jag är nog inte ensam om det precis .. Som imorgon , börjar tio i nio istället för tio över åtta , såå sjukt underbart ! Kan sova en timme till , men ska nog inte göra det imorgon.. "Bara" en halvtimme istället.. Men därför ska jag gå och lägga mig nu , vet ni en sak ?! Det är sista gången jag sover i min säng :'( , hahha sjukt skönt ! MOHAHAHHAHA ! Nej men.. Jag vill ju inte ha den sååå .. !

Nej nu ska jag tvätta mitt ansikte och borsta tänderna , sen ska jag nog läsa Julia som jag fick igår ! Sen blir det läääääääggdags , älskar att sova ! :D

VI hörs imorgon alla söta fina gulliga bloggläsare  , älskar er ! :D



SKA SOVA NUUUUUUUU ! ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0